Monday, August 16, 2010

myasofea

baby saya nie sungguh cerewet kalau shopping nie...
perangai dia sama saja dengan saya...
kalau baby saya nie rasa dia nk baby saya akan usahakan sampai dapat...
baby saya kalau shopping 1 juta pun leh habis dalam 1 hari...

sungguh hebat my baby.............tapi jgn bg dia mental sudah....layan aje..hehehe

BABY KU SAYANG...
17 ogos baru nie kami berdua asyik bergaduh je..ada je perkara yang tak kena..mungkin kesalahan berpunca dari ku..baby darl memohon maaf taw..malam semalam kami berdua berjumpe..bak kata org untuk lepaskan rindu...heehee..gatai...saya rasa gembira kerana dapat meluangkan masa bersama baby saya walaupun dalam tempoh 2 jam..sebab itulah pagi nie saya bangun lewat untuk pergi kerja atas sebab2 kerinduan terlampau...hehehehe...

No comments:

Post a Comment